۲۹ اسفند, ۱۴۰۲ | ۲:۱۱ ب٫ظ

برگزاری سمینار مبانی تحول دیجیتال

سمینار مبانی تحول دیجیتال با حضور مدیران و پرسنل شرکت بهپردازجهان روز چهارشنبه اول آبان ماه ۱۳۹۸ با سخنرانی دکتر مهدی شامی زنجانی (پژوهشگر تحول دیجیتال، بنیان گذار دیتیجی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران) در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
در این رویداد ابتدا جناب آقای دکتر جلیلی مدیرعامل محترم شرکت بهپرداز جهان درباره اهمیت ایجاد سازمان دیجیتال و هدف گذاری برای حرکت شرکت به سوی تحول دیجیتال سخنرانی کوتاهی نمودند.
در بخشی از سخنرانی ایشان آمده است:
“در عصر دیجیتال، کسب‌وکارها موظف به تغییرات اساسی در سازمانشان هستند؛ تغییراتی در مدل‌های کسب‌وکاری، فرایندها، محصولات و خدمات و هر فعالیتی که در قاب سازمان می‌گنجد. ما در شرکت بهپرداز جهان ضرورت و اهمیت تحولات کنونی در فضای کسب‌وکارها را درک کرده‌ایم و دو مأموریت برای خودمان متصور شده‌ایم: اول آنکه سازمان خودمان را به سمت تعالی بیشتر در تمامی ابعاد نرم و سخت هدایت کنیم و در گام دوم، بستری برای ارتقای عملکرد سازمان‌های همراه و همکارمان با کمک فناوری‌های نوین باشیم.
خداوند را شاکریم که در آغاز ۲۵ سالگی بهپرداز جهان، کارنامه‌ای درخشان در تعامل با مشتریان معظم و تولید محصولات منحصربه‌فرد داشته باشیم. افتخار ما در شرکت بهپرداز جهان آن است که توانسته‌ایم با ارائه راهکارهایی یکتا، نیاز بسیاری از نهادها و سازمان‌های بزرگ کشور را در زمینه‌های دولت الکترونیک، بهداشت و درمان، زیرساخت و شبکه، ارتباطات و شبکه‌های اپراتوری و امور فرهنگی در داخل کشور مرتفع نماییم. رفع نیازهای متنوع و مهم ایران عزیزمان، اولویت اول و اصلی برای ما بوده و هست، اما بازارهای خارجی نیز در افق دید شرکت ما قرار داشته و با حضور در این بازارها، توانسته‌ایم در عرصه بین‌المللی نیز به نقش‌آفرینی بپردازیم. “
سپس جناب آقای دکتر شامی زنجانی در خصوص اهمیت و ضرورت تحول دیجیتال برای سازمان ها مطرح و آثار، مولفه ها و کارکرد های این تغییر بنیادین برشمرده شد.
تعریف تحول دیجیتال، بررسی مدل های کسب و کار فناوری محور، معرفی ویژگی های سازمان دیجیتال، محیط دیجیتال، فرهنگ سازمانی، بررسی مدل تحول دیجیتال، معرفی ویژگی های رهبر دیجیتال و… از جمله موضوعاتی بود که در این سمینار ارائه گردید.
در پایان این سمینار نیز، کتاب “ماتریس دیجیتال” نقشه راه تحول دیجیتال در سازمان ها به تمامی همکاران اهدا گردید.
تحول دیجیتال، مفهومی است که به سرعت در حال درنوردیدن کسب و کارها و صنایع مختلف است و امیدواریم با همکاری تک تک پرسنل، رهسپار سفر دیجیتال شویم.

مشاهده فیلم سمینار

سایر مطالب