۳۰ فروردین, ۱۴۰۳ | ۵:۱۱ ق٫ظ

کسب لوح اهتمام به زبدگی دیجیتال در سومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتال

سمینار «مبانی تحول دیجیتال» با حضور گرم مدیران و همکاران بهپرداز جهان برگزار شد. در این رویداد که سخنران آن جناب دکتر شامی زنجانی بود، اهمیت و ضرورت تحول دیجیتال برای سازمان‌ها مطرح و آثار، مؤلفه‌ها و کارکردهای این تغییر بنیادین برشمرده شد. امیدواریم که با کمک تک تک همراهانمان در بهپرداز جهان، سازمانی دیجیتال، متناسب با نیازهای عصر دیجیتال ایجاد نماییم.

سخنران ابتدایی این مراسم، دکتر جلیلی، مدیرعامل محترم شرکت بهپرداز جهان بود که در مطالب خود، به اهمیت تحول در سازمان‌های ایرانی پرداخت و بیان داشت که مسیر تحول دیجیتال شرکت، راهی دشوار، اما ضروری و تأثیرگذار خواهد بود. در ادامه، دکتر شامی زنجانی، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، به معرفی جایگاه اقتصاد دیجیتال در دنیا پرداختند. سرعت، دامنه و مقیاس سه ویژگی تحول دیجیتال بود که دکتر شامی زنجانی با تبیین هر یک از آن‌ها، به معرفی ابعاد تحول دیجیتال پرداختند.

در ادامه این سخنرانی، با معرفی مثال‌های متنوعی از صنایع مختلف، سعی شد تا تأثیرات عمیقی که این تحول در مدل‌های کسب‌وکاری، محیط‌های کاری، محصولات و خدمات در دنیا ایجاد نموده، مطرح شود و ویژگی‌های عمده عصر دیجیتال، شامل مدل‌های کسب‌وکاری فناوری محور، منطق پلتفرمی، اکوسیستم محوری، داده محوری، تجربه سازی، نوآوری تحول‌آفرین و الگوریتم محوری تبیین شد.

سایر مطالب