۹ فروردین, ۱۴۰۳ | ۱:۴۹ ب٫ظ

بهپرداز جهان، برترین برند شرکتی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا

شرکت بهپرداز جهان، در سال ۲۰۱۹ میلادی، موفق به دریافت جایزه برترین برند شرکتی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا شد. این جایزه هر ساله از طرف موسسه «MENAA»، به برترین شرکت‌های منطقه که حائز استراتژی‌های ممتاز توسعه و مدیریت برند بوده‌اند، تعلق می‌گیرد. این موفقیت برای شرکت بهپرداز جهان، در ششمین دوره برگزاری این جایزه محقق شد.

موسسه منا که با همکاری شرکت‌های «Smart Waves International»، «Ecole Supérieure de Gestion Clermont Ferrand» و «همایش فرازان» تشکیل شده است، متولی این جایزه در دو حوزه «برترین برند شرکتی» و «برترین برند فردی» می‌باشد. این جایزه به دنبال شناسایی و معرفی موفق‌ترین شرکت‌ها و افرادی است که با راهبردی‌های صحیح نوآورانه در حوزه برندینگ و مارکتینگ، توانسته‌اند در اکوسیستم خود، به ارزش‌آفرینی و ایجاد بازارهای جدید بپردازند.

بهپرداز جهان نیز همگام با دنیا، با درک اهمیت و جایگاه برندینگ در عصر دیجیتال، توانسته استراتژی‌های مؤثری برای معرفی خود در بازارهای داخلی و بین‌المللی تدارک ببیند. امیدواریم در سال‌های آتی نیز بتوانیم با کمک تک تک همکاران و شرکای خود، در این مسیر موفق و سربلند باشیم.

سایر مطالب