۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ | ۱:۱۲ ب٫ظ

معرفی کتاب تحول دیجیتال

معرفی کتاب: تحول دیجیتال: بقا و رشد در عصر انقراض عظیم
تام سیبل، یکی از کارآفرینان مطرح دره سیلیکون ولی است که به بررسی گسترده فن آوری های جدید و اثر آن ها بر تحول تجارت و دولت، پرداخته است، وی همچنین این موضوع را مورد بررسی قرار داده است که چگونه سازمان ها می توانند از فناوری های جدید در راستای دیجیتالی شدن بهره جویند.
تام سیبل در بخشی از این کتاب نوشته است: ” بکارگیری چهار فن‌آوری پردازش ابری، بیگ دیتا، هوش مصنوعی، و اینترنت اشیا، می تواند نحوه عملکرد دولت و تجارت در قرن ۲۱ را به طرز چشمگیری تغییر دهد”
سیبل، با قلم جذاب خود در این کتاب، ابتدا فن‌آوری‌های تحول آفرین را معرفی کرده و سپس در ادامه، نقشه راه چگونگی استفاده از آن‌ها به عنوان یک فرصت استراتژیک را تعیین می کند. او همچنین مثال هایی از شرکت‌های پیشرو مانند Enel ، ۳M ، Royal Dutch Shell ، وزارت دفاع آمریکا و… را که با بکارگیری هوش مصنوعی و اینترنت اشیا با نتایج شگفت‌انگیزی مواجه شده اند، در کتاب اورده است
کتاب تحول دیجیتال راهنمای تمامی کسب‌وکارها و رهبران سازمانی است که میخواهند در عصر جدید دیجیتال، به قوت باقی مانده و رشد کند.

“توماس ام. سیبل مدیرعامل شرکت C3.ai تکنون، در خط مقدم چندین چرخه بزرگ نوآوری، از جمله نرم‌افزارهای کاربردی شرکتی، پردازش ابری، هوش مصنوعی، و اینترنت اشیا بوده‌است، او با تاسیس سیستم‌های سیبل، پیشگام مقوله مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) است.
آقای سیبل که به عنوان یکی از ۲۵ مدیر ارشد کسب‌وکار در جهان شناخته می‌شود، تاکنون سه بار موفق به کسب جایزه کارآفرین سال شده است و در سال ۲۰۱۸ به عنوان مدیر ارشد گلاسدر برگزیده شد. او در سال ۲۰۱۳ به عضویت آکادمی هنر و علوم آمریکا پذیرفته شد.
کتاب “تحول دیجیتال: بقا و رشد در عصر انقراض عظیم” جز صد کتاب برتر حوزه فناوری اطلاعات در سال ۲۰۱۹ و همچنین پرفروش‎ترین کتاب این صنعت در آمازون معرفی و شناخته شده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت digitaltransformation.ai مراجعه نمایید.

سایر مطالب